ponedeljek, 8. november 2021

Sledi srcu!!!

Vem, da je prav, da sledim svojemu srcu.

Pa vedno to naredim?!

Seveda ne!

Velikokrat se odločam iz ega, mnenja drugih, malo ugajanja.

Ampak sem potem vedno postavljena na realna tla. Vedno me potem spomnijo, da bi bilo še najboljše, če bi sledila svojemu srcu. zato, ker se še vedno izkaže, da bi šlo bolj gladko. Če ne pa so zapleti. Ali se počutim slabo – no to je v večini – ali pa se ne počutim dobro. Nekaj od tega.

Zato potem še bolj zavzeto sledim svoji srčni poti.

Seveda si predstavljam, kaj je moja srčna pot. Kot mavrica. Kot samorogi in bleščice padajo z neba. V vsakdanjem življenju pa to pomeni, da sem čimbolj pristna, kar sem lahko.

Sploh mi ne uspeva vedno. Včasih niti ne pogosto. Včasih mi potem komaj postane jasno, kaj bi pa zares bilo pristno.

Ampak delam vedno najboljše, kar lahko. to je dovolj. Učim se! Nisem popolna! ampak uživam na poti!

Sledi svojemu srcu, moja draga-moj dragi! Rada te imam!

Ljubek srečen srčkan dan!




🌷 P.S.: Imej se rad-a! čudovit-a si! Zdaj pa sij! Zdaj pa se razcveti, tega si vredna-vreden!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ Neguj Sijaj! ... https://youtu.be/P7ogOFMHjg8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Mišo Kovač - Od svega te volim više ... https://youtu.be/JeEIWatM1_0

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar