torek, 23. november 2021

Sij!!! Sij kot sonce!!!

 Kaj so naša podtalna čustva?! Kaj skrivamo?! Tudi pred sabo?!!!

Kaj so naša mašila?! Smo lahko sami s sabo v tišini, da pride naša prava narava na plano?!! Smo lahko sami s sabo brez vseh motenj??!!

Tu mislim vse. Računalnik. Telefon. Ljudi. Televizija. Časopis. Pospravljanje. Kuhanje. Skrb za druge. Ukvarjanje preveč z mnenji drugih. Preveč dela. Deloholičarstvo. Karkoli nas odvrne, da bi bili sami s sabo.

Izmikanje sebi je največja napaka. Ohranja močno našo masko, namesto, da si sijal naš pristen jaz. Za to je potreben pogum. Potem se začne skozi nas pretakati ljubezen. Kot bi skozi posodo za pečenje kostanjev posijalo sonce. Kot bi se naluknjali skozi vse naučene vloge in bi skozi nas začelo sijati naše notranje sonce srca. Dovolimo si sijati. Dovolimo si cveteti.

Moja razvada ali odmik od podtalnih čustev so videji o modi, pa tudi romantični filmi. Kaj če bi šla danes skozi vrata zjutraj z občutkom, da je vse mogoče?! Vse je čudovito! Jaz sem čudovita!!

Kakšen dan bi imela?! Čisto drugačen, kot če s sabo nosim čustva poraženstva, krivde, sramu, nezadostnosti. Zato je prav, da sedim s temi čustvi. Pustim jim, da se izrazijo in preobrazijo v cvetenje. Naj se očistijo in solze so gnojilo za razcvet. Zdaj si priznavam vsa svoja čustva. Dam jih ven. S pogovorom, skozi pisanje, skozi razkrivanje. Veliko je v meni nakopičenega in zdaj je čas, da se to razkopiči! Naj se sprosti ta močna energija, ki me drži v oklepu in v tesnosti.

Danes si dovoli čutiti. Vse je zate. Vse je za tvoje najvišje dobro. Zato dopusti, da se tvoja čustva izražajo. Zdaj sem se še spomnila enega mašila. Hrane. Namesto, da čutim, se raje bašem, da otopim. Kot bi jedla svoje občutke. Lahko je nelagodno, ampak vem, da je izražanje zdravilno.

Danes bodi pristna-pristen tudi v čutenju. Dovoli si izražati vse, kar je v tebi na zdrav način. Dovoli si čutiti. Tvoja čustva so tu, da ti pomagajo. Prišla so na plan kot priložnost za zdravljenje.

Ljubek srečen igriv radosten srčkan jasen pisan dan!




🌷 P.S.: Medni vedno pomaga meditacija. Pustim, da pride na plan, kaj mora priti. Vem, da je prostor in čas dovolj, da sem v tišini sama s sabo in da se moja pristnost krepi. Zdaj pa si ti daj prostor sebi. S sprehodom, meditacijo, kopeljo. Brez zunanjih motenj, ki si jih zavestno ustvarjamo, ker se bojimo samote.

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️❤️ Počitek in ritem! ... https://youtu.be/RWPfRdbRb30

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Queen - I Want To Break Free ... https://youtu.be/Z3w5gVM_4y8

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar