petek, 26. november 2021

Razpri se Ljubezni!!!!

 Zakaj so izzivi? Zato, ker je to ljubezen, ki zaupa, da zmoremo to. Lahko zacvetimo še malo bolj!

Pa če je tako toplo v popku vrtnice!

Vse dokler ni preozek in preveč omejujoč.

Zmorem to! Jaz to zmorem!

Vem, da zmorem cveteti, bolj in bolj! To je moje poslanstvo. Živim najboljše, kar lahko in se zabavam ob tem!

Lahko je super! Lahko je celo zabavno na vse mogoče nove načine! Kaj če bi se odprla vsem mogočim novim načinom igrivosti in zabavnosti!?

Blagost sem in to je moje poslanstvo. Zdaj!

Ljubezen sem in to je moje poslanstvo zdaj. Lahko živim po svoje. Lahko sem to, kdo sem. Zdaj.

Življenje je čista radost in lahkotnost, če ji le dopustim.

Vem pa, da z vsakim počiščevanjem, da pa sem dovolj močna – zrastem. Vem, da ko si priznam, da sem tudi nemočna in občutim strah in grem vseeno skozi to – zmagam.

Zato si danes dovolim občutiti strah in vseeno narediti to! To je zmaga! Naredim kljub strahu! Življenje je čisto lepo!

Si upaš biti tako drzna-drzen in se soočiti s svojimi strahovi in vseeno iti naprej?! Si upaš biti tako živahen-živahna, da se spustiš v ljubezensko razmerje z samo Ljubeznijo?!

Ne pozabi, ti si Ljubezen že od nekdaj! Zdaj pa ji samo dopusti, da se izraža bolj in bolj!

Ljubek srečen igriv radosten srčkan pisan kreativen lep šarmanten dan!




🌷 P.S.: Sprejmi v svoje srce še več ljubezni, tega si vredna-vreden! Zdaj! Lahko še malo bolj zaupaš vase?! Ti si zares Ljubezen! Vsaka celica, vse je napolnjeno z njo! Tudi ti do vsakega svojega kotička, če le to dopuščaš!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️❤️ Počitek in ritem! ... https://youtu.be/RWPfRdbRb30

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Bryan Adams - Here I Am ... https://youtu.be/G6xr6VKg7sE

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar