petek, 22. oktober 2021

Lahko izbereš karkoli!!!! Karkoli!!!!!!!!

 Kako bom karkoli dala, če ne bom napjprej poskrbel zase? Kaj sploh imam dati?! Zagrenjenost?! Zamero!? Žalost!?! Srečna sem in polna veselja. Samo zato, da sem to, kdo sem. to je dovolj. Zaupam, da se bo vse uredilo, kot se mora. Zaupam, da lahko zacvetim. Zaupam, da sem lahko srečna. Lepo mi je biti to, kdo sem. kdo sem?!

Sem sijoča radostna in srečna lepotica! Lepota izhaja iz lepe notranjosti, iz povezanosti s srcem.

Uživam življenje in postajam bogata.

Danes mi je še bolj kot kdajkoli dragoceno, da sem srečna. Izbiram več in več radosti!

Pa tu smo zato, da bi imeli svobodno voljo! Lahko izberem karkoli! Se želim počutiti slabo?! Potem je očitno moja izbira, da opazim in se osredotočam na vse, kar je šlo narobe, kaj še lahko gre narobe in kaj gre zdaj v tem trenutku narobe. In kaj dobivam?! Še več tega, kar je narobe in neprijetno!

Svobodna volja pa lahko gre tudi v drugo smer. Lahko sem hvaležna za vse, kar je kdakolil šlo dobro. Lahko občutim radost, da stopam v prihodnost, ki mi je pri srcu. Čutim neizmerno veselje, da sem to, kdo sem – zdaj. Čutim neizmerno hvaležnost, da že imam, kar imam in seveda za vse ljudi v mojem življenju! Sem čista radost. Sem čisto veselje. In to potem lahko dam naprej! Zato je negovanje svoje lastne svetlobe tako pomembno! Zares! Danes sijem!

Bolj kot iščem dobro, bolj mi dobro prihaja v moje življenje. Zalivam ga obilno in obilno raste! Ne dajem več svoje energije ustvarjanju tega, kar si ne želim! Niti pikice!

Kaj pa je tvoja svobodna volja danes?!! Izberi s srcem! Izberi to, kar pa si res želiš! Vredna-vreden si le najboljšega! Zdaj pa odpri srce temu, da izbiraš več pristnosti in sreče in dobrega in to se bo povečevalo!

Zaupaj!

Ljubek srečen srčkan srčen izjemen dan! 



🌷 P.S.: Ti si darilo temu svetu. Bodi in ostani v srcu – pristna-pristen!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ Ljubi bolj (tudi sebe)! ... https://youtu.be/ivEodtPz2W8

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Bijelo Dugme-Ne spavaj mala moja muzika dok svira ... https://youtu.be/wWAmupjsEBo

 ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar