sreda, 20. oktober 2021

Dovolj pakiranja v škatle!!! Nismo škatlasti!!!

 Vse, kar negujemo raste! Bolj se pogovarjamo o »zanimivih situacijah«, bolj zanimive postajajo! Še bolj nas povlečejo v vrtinec nemoči in jeze in kaosa.

Lahko pa negujemo drugo stran. Svetlo stran. Sončno stran. Prisojno stran! Potem pa bo sonce bolj in bolj sijalo. Obsijalo pa bo tudi vse »zanimive situacije«, brez da bi se nalezli vsega mogočega sranja.

Torej, kaj bom negovala danes?

Bom hvaležna za vse, kar gre dobro. Potem bo to rastlo. Ali se bom pritoževala in tarnala in bo potem to še bolj poudarjeno!? Imam svobodno voljo. Imam izbiro. Lahko se odločam, kaj želim negovati!

Ljubim to, kakšno življenje si ustvarjam. Bolj in bolj mi je všeč. Bolj in bolj sem zadovoljna. Bolj in bolj ga ljubim.

Nič me ne more spraviti v škatlo, kako bi morala biti – saj nisem škatlaste oblike! Dovolj je bilo omejevanja! Izbiram


svobodo. Izbiram, da sem sem prišla, da sem pristna! Zdaj pa je čas, da tako tudi živim! To je danes moja izbira!

Vnašam delček sebe v vsak delček dneva. To je danes moje poslanstvo!

Kaj pa tvoje sijanje?! Čudovita si! Čudovit si! (Kaj če bi namesto poročil vsakih petnajst minut bila opomnjena-opomnjen, kako čudovit-a si! Zares si! Zdaj pa sij v svoji pristnosti! Vredna-vreden si dobrega življenja!! Zares! Močna-močan kreator-ka si! Uporabi svoje sposobnosti in sij še bolj! Sledi svojemu srcu!)

Ljubek srečen srčkan srčen dan!




🌷 P.S.: Vredna-vreden si vsega dobrega! Vredna-vreden si, da živiš pristno! Zdaj pa to udejanji! Ostani v srcu! to je tvoja moč!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ Radost = svobodna volja! ❤️ https://youtu.be/xY1Kb0gFKIo

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Ed Sheeran - Perfect Symphony [with Andrea Bocelli] ... https://youtu.be/eiDiKwbGfIY

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar