sreda, 15. september 2021

Zdaj bolj vem, ka pa si želim!!!

 Zdaj je čas, da spet odprem srce. Nič ni bilo narobe v preteklosti. Niti noben partner ni bil napačen. Vsi so bili pravi, da so mi razjasnili, kaj pa si res želim. Noben partner ni bil nič krvi. Jaz sem se odločila igrati vlogo, ki sem jo igrala, on pa svojo. Sem resnično hvaležna za vse. Nič niso krivi, so pa povzročili, da sem bolj jasno definirala, kaj pa bi rada. 

Želim si občutek topline, iskrenosti, objetosti z ljubeznijo.

Želim si radostne rasti, da skupaj odkrivana nove načine radosti, sreče in ljubezni in opuščava vse, kar nama več ne služi.

Želim si, da sva skupaj. Resnično eden z drugim. Rada sva skupaj.

Najbolj pa si želim, da ljubim z vsem srcem in sem ljubljena z vsem srcem taka kot sem.

Zdaj pa to sprejemam in dovoljujem v svoje življenjem. Moje srce je odprto. Moje srce je pripravljeno.

Vem, da so vse stare bolečine bile samo znak, da nekaj ni dobro. Zaradi tega ne rabim zapirati srca in se odpovedovati ljubezni. Bolečina in trpljenje so samo znaki, da se oddaljujem od svoje srčne poti. Zdaj zaupam, da če se občuti dobro, je dobro!

Danes odpri srce vsem vabilom Ljubezni! Zate so! Samo zate!

Ljubek srečen srčkan radosten igriv nagajiv pisan čarobne veličasten blažen živahen pristen pikasto mavričen dan!



🌷 P.S.: Življenje je lepo! Zdaj pa na polno uživaj v njem! Ustvarjaj si čarobnost. Ti si močna-močan kreator-ka!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  ❤️ Resnica srca! ... https://youtu.be/Cy6LnVO19eU

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Ed Sheeran - Perfect  ... https://youtu.be/2Vv-BfVoq4g

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar