četrtek, 16. september 2021

Samorog ali morska deklica!? Ali oboje!!!


 Kaj bi danes pomenilo ultimativno sledenje svojemu srcu?

Kaj bi danes pomenilo čisto radost bivanja?

Kaj bi me tako razveselilo, da bi občutila notranje zadovoljstvo, ki me čisto preplavlja?

Radost. Igrivost. Zabavnost. Lepota.

Najbolj pa se želim povezati z naravo.

Svojo notranjo naravo! Najbolj pa si želim ustvarjati lepoto. Negovati svojo dušo.

Ampak danes me zares vleče narava. Kako sem uživala, ko smo vsak konec tedna pobegnili kam v planine. Imam tako lepe spomine. Polno zakladov srca.

Mogoče je to danes namig, da se podam kam v naravo. Bolj si želim povezati z njo. Dejansko. Rože doma mi pomagajo, ampak svež planinski zrak, to je zame! Saj vem, da imam rada tudi morje. Ampak ljube so mi tudi planine. Mehki puhasti travniki posijani z drobnimi cvetovi!

Življenje je tudi tako mehko in puhasto, da bi ga kar objela in cartala in ne morem, da ga ne bi imel rada! Saj ne vem, ali sem bolj samorog ali morska deklica! (V resnici sem vila!)  Ali pa so samo okoli mene! Angeli! Definitivno čutim bitja Ljubezni, da nam pomagajo na vsakem koraku. Nisem se še počutila tako polna zaupanja in gotovosti, da je vse dobro! Čutim obilje vsepovsod in občuti se fantastično!

Ljubek srečen samorogasto morsko-dekličen mavričen bleščeč mavričen puhast cartan srčkan dan!



🌷 P.S.: Življenje ti daje znova in znova neskončno priložnosti za srečo. Si jih drzneš sprejeti in biti nadpovprečno srečna-srečen?

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  ❤️ Resnica srca! ... https://youtu.be/Cy6LnVO19eU

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Parni valjak - Dok je tebe ... https://youtu.be/7qHTCCr2SXg

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar