torek, 28. september 2021

To je moja volja! Dobra volja!!!

 Kaj če bi se danes odločila, da je najbolj srečen dan do zdaj!? Kaj če bis e danes odločila, da je še najboljše pred mano?! Kaj če bi zares to živela?!

Saj ne mislim spreminjati vsega življenja. Lahko pa se odločim, da bom danes dobre volje.

To je moja volja! Dobra volja! (Izbiram, da sem dobre volje!!!)

Danes bom vse vzela za dobro! Kaj pa če je res!? Kaj pa, če je čisto res?! Pa saj je! še vedno se je vse izkazalo za dobro – na koncu!

Torej tudi če še ni dobro  - še pač ni konec!

Vedno sem zaupala v srečne konce. Zdaj pa še bolj zaupam!

Lahko sem jasnost. Lahko sem pristnost. Lahko pa sem veselje.

Imam svobodno voljo! Ti pa tudi!

Kaj izbiraš danes???

Izberi s srcem!

Ljubek srečen sijoč pristen igriv bleščeč srčen nagajiv dan!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu! Prisluhni mu! Poveži se s svojo notranjo naravo! Življenje te ljubi! Sprejmi vabila za srečo!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sijaj v tebi! ❤️ https://youtu.be/TVlXAMmFosY

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Parni valjak - Dok je tebe ... https://youtu.be/7qHTCCr2SXg

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar