sreda, 29. september 2021

Izberi svobodo!! Izberi jasnost!! Izberi!!!!!!

 Zdaj sem polna radosti in veselja. Zdaj sem polnost in veselje. Kaj pa je tvoja izbira?

Saj veš, da imamo svobodno voljo.

Če se odločim, da bom žrtev, je to moja svobodna volja.

Vedno lahko najdem pomoč, če sama ne vidim preko zida.

Če se počutim bljek, vem, da sem se odločila, da se bom tako počutila. Je to sranje res moje? Mi je treba mešati po dreku? Kaj se moram naučiti s tega, kaj je moja lekcija? Kam me vodi srce?

Vedno se takoj počutim boljše v naravi! Tam se vsa lepota narave zlije v moje srce! Tam občutim notranjo harmonijo, ki je vedno v meni. Samo, da ko sem v megli, tega ne vidim. Zato je pomembno, da se takoj, ko se začne megliti, ustavim. Vdihnem. In se vprašam, če je to res moje sranje. Pri toliko manipulacije sem še bolj pozorna. Pa naveličala sem se, da se mi ti megleni dnevi vlečejo! Želim si ven, hitro. Želim se pobrati, hitro. Ali pa vsaj vedno hitreje. Ne bom več dajala energije sivinam s svojim slabim počutjem in strahom.

Kaj pa je tebi največje veselje danes? Kaj je največji izraz ljubezni danes?

Zdaj pa od misli, k besedam in zagotovo k dejanjem! Naj bo danes Ljubezen v dejanju! Naj se vidi!

Ljubek srečen srčkan pisano pikast šarmanten igriv zabaven živahen bleščeč dan!



🌷 P.S.: Življenje je praznovanje. Danes sprejmi vabilo za srečo in veselje!!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ ❤️ Sijaj v tebi! ❤️ https://youtu.be/TVlXAMmFosY

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Ed Sheeran - Thinking Out Loud ... https://youtu.be/lp-EO5I60KA

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar