sobota, 28. avgust 2021

Zavetje doma! Čarobnost doma!

  Saj imam rada dopust! Ampak nič ni lepšega, kot vrnitev domov! Prav obožuje objem svojega toplega doma! Vse me je tako veselo pričakovalo!

Vem, nič ni lepšega, kot samo poslušati valovanje morja. Samo sedeti ob morju in gledati sončni zahod v tako prečudovitih oranžnih zlato rdečih odtenkih!

Doma pa je le doma!

Moja velika postelja me je čakala! Vse moje rože so se me veselile! Najbolj pa sem se veselila, da sem spet samo doma!

Vse je tako umirjeno in sproščeno. Prav zadovoljna sem!

Čaka me še veliko pustolovščin in vedno me čaka dom, da me toplo sprejme svoje zavetje! Nič ni bolj dragocenega!

Ljubek srečen igriv srčkano pisan mavričen navadno čudovit dan!



🌷 P.S.: Čudovita si ti! Ti si čudovit! Nikoli ne pozabi to! Izjemna si! Izjemen si! Sprejmi to čarobnost svojega srca! Vredna – vreden si le najboljšega! Zacveti! Ne pozabi, zares, čudovit-a si!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ Vadi srečo!  https://youtu.be/Z0lPscbVB9U

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Fairground Attraction - Find My Love ... https://youtu.be/gA2V7fIzoOY

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar