četrtek, 26. avgust 2021

Zakaj že imam noge?!? Mislim svoje noge! Mislim lastne noge!?!!

  Cenim, da sem bolj in bolj povezana z naravo. Cenim, da sem bolj in bolj povezana s svojim telesom.

Dobila sem alergijo. Pravzaprav sem se počutila preobremenjeno z vsem zunanjim. Bilo mi je preveč. Alergija mi je dala priložnost, da rečem ne. Lahko bi že prej. In bi se izognila alergiji.

Koliko časa sem zapravljala s potrjevanjem ali iskanjem potrditve, pa ni nikoli prišla.

Pa saj ne rabi priti.

Ne rabi!

Odrasla sem. lahko skrbim zase. Lahko odločam zase. Lahko živim po svoje.

Se upiram biti odrasla? Se upiram odločati se zase?

Si želim biti nenehno vodena in mi je ukazovano in priporočeno in sugerirano?

Si res želim tega?

Lahko se odločam zase. Lahko živim po svoje. Lahko se postavim na lastne noge. Želim se postaviti na lastne noge. Odločam se postaviti na lastne noge.

Vseeno pa se še odločam, da bo uživala v teh zadnjih dneh dopusta – brezdelja. Samo uživala bom.

Ljubek srečen igriv bleščeč smel jasen zabaven sladek sproščujoč dan poln smeha in zadovoljstva in sreče!



🌷 P.S.: Moje zaklade nabiram zdaj z uživanjem v sončnih zahodih. Branju knjige in dolce vita (sladko brezdelje ali sladko življenje - italijansko) življenju. Blagoslovljena sem s čudovitim življenjem. Zdaj pa ga mislim zares uživati. Dolce vita! Zdaj! Grem se kopati, pa kaj bo – bo!

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ Vadi srečo!  https://youtu.be/Z0lPscbVB9U

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Oliver Dragojević - Kad mi dođeš ti ... https://youtu.be/6wXybwOYVMc

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar