petek, 27. avgust 2021

Radostno sr(e)čno bogato!

  Tako mi prija oddih. Malo se že sprašujem, če nisem prej pretiravala in sem delala preveč. Ampak, če zares delam, kar ljubim, mi je delo bolj raziskovanje in širjenje svoje modrosti.

Ne želim hlepeti po stvareh, slavi, sledilcih, ne vem kakšnih zahtevah in številkah. Želim, da je moje delo dar svetu, da vsi živimo bolj radostno sr(e)čno bogato življenje.

Kar težko mi je pridigati, ko mi morje tako lepo nežno valovi. Vsak val se sliši odločno. Sonce je že zašlo in za sabo pustilo nežno oranžno, rdečo, roza rumeno sled. Tudi luna se mi že kaže. Čisto tanka je. prava lepotica.

Tako imam vse povezano v srcu. Matero Zemljo in očeta Nebo. Vse je v meni. Potem pa svet samo to odseva.

Vsak dan je čaroben ples narave, njenih čudovitih barv, presenečenj in vabil za srečo.

Danes opazi, kako čaroben-čarobna si! Zares! Še milijon krat lepša-lepši kot sončni zahod in vse njegove čudovite barve! Unikat si! Neponovljiv-a! zdaj pa sij v svojih najlepših barvah! Bodi navdih za mir, ljubezen, radost, luč. Ostani v harmoniji s srcem.

Ljubek srečen igriv blažen smešen zabaven radosten harmoničen srčen samorogast dan!



🌷 P.S.: Ti si popoln delček narave. Zdaj pa izražaj radost in hvaležnost tega, kdo si. Popoln-a si že zdaj! Čudovit-a si – že zdaj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ Vadi srečo!  https://youtu.be/Z0lPscbVB9U

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Ed Sheeran - Perfect ... https://youtu.be/2Vv-BfVoq4g

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar