ponedeljek, 23. avgust 2021

Vedno manjše valovanje...

 

Saj niti ne morem pisati o čem drugem, kot samo o morju. Res je. obožujem morje! Obožujem dotikanje valov obale. Že če samo poslušam čarobnost valovanja, sem drugačna. Vse v meni se pomiri. Kot bi bilo vso valovanje od znotraj preneseno navzven. V meni pa bi se ustvarjalo mirno jezero s še bolj umirjeno gladino. Kar naenkrat se vse zdi prav. Še bolj zaupam življenju. Še bolj zaupam sebi. Še bolj kot sebi pa zaupam naravi in ljubezni v sebi.

Zato je tako dragoceno samo srkati te lepe trenutke dokler trajajo. To so moji zakladi srca, ki so vedno v meni. Samo spomnila se jih bom, ko bom doma in priklicale mi bodo mir v srce. Vse valovanje in nemir se bosta v trenutku polegla.

Zaupam.

Zdaj pa grem nazaj k morju.

Lep sladek morski užitka poln bleščeč umirjen radosten razigran jasen zabaven dan!



🌷 P.S.: Ljubi kdo si. Ljubi vsak čudovit trenutek. To so tvoji zakladi srca. Skrbno jih vsrkaj vase, da te preobrazijo še bolj v Ljubezen. V tebi je že od nekdaj. Samo dovoli ji, da se razkrije.

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  Bolj dragocen a!  ...  https://youtu.be/RDeboY3jiLs

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Rita Ora - Your Song ... https://youtu.be/RsELrcVNzG0

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar