sobota, 7. avgust 2021

Moja polovica?!? Opa!!

 

 Kaj če bi danes oprostili drugim, da nas ne vidijo. Zares.

Pa vidim jaz druge?

Sem res prisotna z njimi?

Vedno manjka to, kar jaz ne dam. Ali moja polovica.

Je to, da me drugi ne vidijo izgovor, da ne rabim biti srečna in da ne izbiram več sreče? Sem lahko srečna vseeno?

Seveda sem lahko.

Jih uporabljam za izgovor, da se ne rabim potruditi za srečo?

Dobro se poznam. Stari izgovori več ne delujejo. Z lahkoto vidim skozi.

Kje se pa ti ponavljaš v vzorcih, ki ti ne služijo? Namig iz lastnih izkušenj… nisem dovolj… nisem vredna… ne zmorem… nisem pomembna. Laži ali izgovori, da ne rabim nič spremeniti.

Ljubek srečen igriv zabaven luškan vesel nagajiv dan!



🌷 P.S.: Živi! Živi svoje življenje! Živi! Zares živi!

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  Bolj dragocen a!  ...  https://youtu.be/RDeboY3jiLs

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Daniel Popović - Ma daj obuci levisice ... https://youtu.be/jBuh2hbEiNY

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar