četrtek, 5. avgust 2021

Beda in zagrenjenost je za strahopetce!

  Kaj če bi zares iskala več pozitivnega v vsem?

Potem bi se ves svet kazal skozi ogledalo optimizma.

Kaj če bi v vseh gledala sam dobro in to bi dobila?

To, kar pričakujem, to dobim.

Najlažje je sprejeti situacijo. No, ali najtežje. Ampak bolj, kot se ji upiram, bolj ostaja kot je. Kot bi se še bolj trmasto prijela s kremplji in me ne bi želelo na noben način spustiti.

Danes pobožam vse nezaželeno. Hvala, da si tu. Hvala, da me opominjaš in spodbujaš, da opustim vse to, kar mi ne služi.

Lahko greš. Vidim te. Sprejemam te. Zdaj pa se poslavljam od tebe. Hvala, da si me opomnilo, da sem lahko srečna. Želim si biti srečna še bolj – točno zaradi tebe – nebeljeno.

Sama ustvarjam svojo realnost. Sama sem kreatorka – močna kreatorka svojih dni. Čemu namenjam energijo?

Danes si ti glavna-glavni. Kaj si boš ustvaril-a?

Ljubek srečen igriv hihitajoč zabaven razigran pester blagohoten srčkan dan!



🌷 P.S.: Nismo nikogaršnje žrtve in nismo nemočni, ampak samo, če želimo, vztrajamo v tem. Si upam danes biti pogumna in pristna in se posloviti od vsega, kar mi ne služi? Upam izbirati več tega, kar ljubim? Beda in zagrenjenost je za strahopetce – danes pogumno izbiram srečo. Bolj in bolj. kaj pa ti?

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  Bolj dragocen a!  ...  https://youtu.be/RDeboY3jiLs

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Queen - I Want To Break Free ... https://youtu.be/f4Mc-NYPHaQ

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !


Ni komentarjev:

Objavite komentar