torek, 3. avgust 2021

Budnica! Zbudi se!

  Živim svoje najboljše življenje ali še kaj čakam?

Kaj pa čakam?

Na boljše čase?

Kaj če so zdaj boljši časi?

Kaj če je zdaj pravi čas?

Kaj če bi zdaj začela živeti, kot si želim, brez da me mora kaj pretresti ali me čisto vreči iz tira?

Kaj če bi zdaj imela budnico?

Kaj če bi si drznila biti to, kdo sem?

Kaj če bi dala dovoljenje svojim sanjam, da se razbohotijo, da se uresničijo?

Kaj če bi odslovila žalobnost in splošno nemoč in bi zares izbirala več sreče?

Jaz sem kreatorka svojega življenja. Ti pa svojega!

Kaj če bi se takoj preusmerila v hvaležnost? Da si vsaj malo dvignem vibracijo?

Hvaležna sem, da sem živa! Še sem tu! Še imam moč, da izbiram več sreče!

Kaj pa izbiraš ti?

Dobro izberi. Temu, čemu namenjaš energijo, to raste!

Ljubek srečen igriv radosten strasten nagajiv mavričen bleščeč pristen čaroben dan!



🌷 P.S.: Naj se čarobnost razlije v vse kotičke tvojega življenja. Vredna si tega! Vreden si tega! Izbiraj več sreče!

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  Bolj dragocen a!  ...  https://youtu.be/RDeboY3jiLs

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Elvis Presley - Can't Help Falling In Love ... https://youtu.be/pXhKWWCCdk8

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar