sobota, 17. julij 2021

Ti si Ljubezen!

 

Kdo si v resnici?

Ti si Ljubezen! Vse ostalo so samo plasti strahu, ki zakrivajo Ljubezen.

Vsi smo Ljubezen.

Kaj lahko danes malo pobrišem prah in odstranim plasti strahu. Ne koristijo mi več. Saj vem, da so bili nekakšni zaščitni sloji, da ja ne bi ponovila napak preteklosti. Ampak zdaj vem in znam in zmorem boljše. Zato se tudi odločam drugače.

Zdaj me strah ohranja prikovano ali zamrznjeno v toči časa, ki sem ga že davno prerastla in mi ne služi več.

Danes si dovoljujem spremembo.

Danes si dovoljujem biti vsa ljubezen, ki jo imam v sebi. Danes samo cvetim. Vse je popolno. Tudi ti. Tudi jaz. Že zdaj. Z lahkoto opuščam vse sloje strahu, da se lahko pokaže Ljubezen srca.

Ljubek srčkan luban pisan mavričen bleščeč igriv vesel dan!



🌷 P.S.: Spustimo danes, kar nam ne služi več. Močni kreatorji smo, kaj si želiš ustvariti?!? Gremo! Akcija!

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  Ljubezen tvojega življenja! ❤️ https://youtu.be/xTqS2gGDR5E

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... SEVERINA - GARDELIN ... https://youtu.be/TTZocv5U-eU

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar