četrtek, 15. julij 2021

Od misli k besedam in dejanjem!

 Kaj če bi kaj manj komplicirala? Bi bilo lažje?

Seveda!

Po moje in ne po moje. Kakšna je sploh razlika, če je vse tako ali tako zame?!

Se lahko prepustim toku življenja in mu zaupam?!

Zakaj bi se počutila slabo, če ni kaj po moje ali kot sem načrtovala? To so samo igre uma, kaj bi moralo biti in kaj je logično! Ne rabim strogo slediti načrtu. Vse je zame. Vse. Če ni dobro, pa je izjemna izkušnja modrosti, ki me usmeri nazaj na dobro. Samo še bolj vem, kaj pa si res želim!

Pa še nekaj. Kaj če vso nesprejemanje, ki ga čutim, izvira iz mene? Kaj če je vse ogledalo? Se jaz sprejemam? Čisto sprejemam sebe? So deli, ki bi jih rada zanikala ali skrivala?! Mi je težko, da ne morem biti normalna (šola, poroka, hiša, avto in neka služba in otrok – v točno takem zaporedju – navznoter pa nesrečna)?!

Kaj pa če sem lahko kljub temu srečna?

Kaj pa če je to moja sreča, da živim drugače?

Zdaj je čas, da se sprejmem in živim svojo pristnost. Sprejemam se. Sprejemam vse svoje sence. Sprejemam vse svoje odločitve, ki so bile najprej napačne, potem pa so vodile v nekaj čudovitega. Sprejemam svojo čudnost. Ne samo, da se sprejemam, še celo rada se imam!

Ljubek srečen srčkan pisano lep igriv čaroben mavričen bleščeč poln ljubezni dan!



🌷 P.S.: Danes si le priznaj, da se imaš rad-a! Zdaj pa od misli k besedam in dejanjem!

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️  Ljubezen tvojega življenja! ❤️ https://youtu.be/xTqS2gGDR5E

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Novi Fosili - Ja sam za ples ... https://youtu.be/SQD5J1kNGVo

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar