nedelja, 11. julij 2021

Blaženost!

 Ma kje si ti. Pogrešala sem te!

Nič mi ne odpre srca bolj kot sončni vzhod. Ali seveda zahod. Včeraj sem tako uživala ob morju. Sonce je počasi zahajalo. Nežno je obarvalo oblake s svojim žarenjem. Vse pa se še je odsevalo na nežno valovitem morju. Kako je bilo lepo! Škržati so peli.

To so pravi zakladi srca. Sem z ljubimi in uživam v sončnem zahodu!

Čisto sem se pozabila pohvaliti! Naredila sem – z lahkoto – izpit za VHF radijsko postajo. Izpit za čoln pa tako že imam. Zdaj pa praksa! Ni boljšega časa za to, kot je poletje!

Najbolj pa mi je pomembno to srkanje lepot v svoje srce. To vedno ostane v meni. Nič mi ne more vzeti tega lepega občutka. To so pravi zakladi duše! Povem ti, da sem srečna! Zares!

Čutim se tako napolnjeno. Morje je bilo tako toplo, kot bi me sprejelo in objelo. Počutila sem se tako povezano z naravo!

Obožujem morje.

Kaj pa ti obožuješ? Danes je tvoj dan, da si tega izbiraš več!

Ljubek sijoč srečen izjemen dan!



🌷 P.S.: Zaupaj svojemu srcu. Tvoje srce ve! Prisluhni mu!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Poslušaj svoje srce ❤️ Ostani v centru! ❤️ https://youtu.be/hiD7CNIY1XE

🎻 Malo glasbe za še lepši dan ... Fairground Attraction - Perfect ... https://youtu.be/txapREGWHp0

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar