četrtek, 1. april 2021

Ljubko izbiranje!?!!!

 Če bi danes lahko izbirala, kaj bi izbrala?

Tečnobo ali lahkotnost in radost?

Srečo ali nezadovoljstvo?

Prijaznost ali čemernost?

Lepoto ali ne opažanje lepote?

 Ljubezen ali da mi je vseeno?

Saj vem, da imam vedno izbiro! Kaj pa izberem po navadi? Naučeno? Normalno? Ustaljeno?

Kaj če bi bila bolj sreča in radost in igrivost ustaljena pri meni? Kaj če bi jih še bolj ugnezdila v svoje srce?

Kaj če bi še bolj ugnezdila ustvarjalnost in ne uničevanja vase?

Kaj če bi samo bila to, kdo sem? V srcu sem Ljubezen. V srcu sem radosti, igrivost, sreča, prijaznost, ranljivost, odprtost… V srcu mi je mar.

Zdaj ustvarjam čudovit dan. Izbiram bolj in bolj srečo in vse ostale bombončke. Rada imam sladkost in sočnost, ki jo dajo dnevu. Rada živim tako, je vse praznovanje. Tako kot zdaj. Sončni vzhod in pitje kave. In seveda pisanje!

Kaj pa ti izbiraš danes? Izbiraš sebe?

Ljubek srečen sijoč dan!



🌷 P.S.: Pristno lepo izbiranje! Saj veš, da vedno prisluhni srcu!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Pristni v ljubezni! ...  https://youtu.be/1SZuXwXqq-g

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  SASA KOVACEVIC - Zivim da te volim ... https://youtu.be/cyKguoth9e0

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar