ponedeljek, 29. marec 2021

Kaj je tvoja strast!? Zdaj pa jo živi!!!

 

 Ah pa smo tukaj! Kaj ni lepo!?

Vse je lepo, če sem le pripravljena videti in opaziti lepoto.

Nekaj me drži nazaj in samo še bolj odločena sem, da se spustim naprej. Kaj ne bom!! Seveda bom!!! Imam neko trmo v sebi. Ali pa vztrajnost. Ali pa trdoživost. Še samo sebe kdaj presenetim! Vem, da si želim sijati in sijem! To je to! Lahko klanfe z neba letijo.

Nič me ne more ustaviti!

Ali bolje rečeno! Gremo dalje! To je bilo to! Samo to zmoreš – zmorete – to še čutila nisem! Gremo dalje!

Sem kdo sem in naj me poskuša karkoli ustaviti – vse je samo bencin na ogenj, da še bolj sijem! Danes vem, kdo sem. Tako živim!

Kaj pa si ti ustvarjaš danes? Kaj je tvoj ogenj? Kaj je tvoja strast!? Zdaj pa jo živi! Zdaj pa sij! Zdaj pa se veseli!

Ljubek sijoč pristen nagajivo srečen srčkan pisan dan!


  🌷 P.S.: Bolj si močna – močan, kot si si kdaj koli predstavljal-a! zares! Močna kreatorka si! Močan kreator si! Kaj si želiš ustvarjati danes?! Gremo dalje! Dovolj je bilo izgovorov, da ne sijemo. Danes iščemo izgovore, zakaj pa si želimo sijati in zakaj sijemo še bolj in samo sijemo. Vse je za nas!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  AFIRMACIJE za dobro spanje 💗 za lahko noč 💗Louise L. Hay, Florence Scovel Shinn, Douglas Bloch ... https://youtu.be/d5zkenzLXpc

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Bruno Mars - Just The Way You Are ... https://youtu.be/LjhCEhWiKXk

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar