sobota, 3. april 2021

Danes praznujmo našo svobodo, da smo veselje!!!!

  Danes je praznovanje!

Luč v meni sveti še bolj močno!

Danes je izjemnost in raznolikost in svečanost! Kje so moji najboljši kozarci? Kje je kavica? Saj jo že imam pripravljeno! Z ekstra penicami! Tako je to! Praznovanje!

Danes praznujem kdo sem!

Danes praznujem, kako daleč sem že prišla!

Danes praznujem osvoboditev od vseh neumnosti, ki sem jih verjela – samo zato, ker so izgledale normalne – v srcu pa so se občutile slabo.

Danes izbiram dobro. Ljubezen prežema moje srce. Danes sledim temu. Vem, da ima vedno prav! Prav mi šepeta zame! Če je prav zame, je tudi za druge.

Danes izbiram slediti svojemu sijaju. Samo zato, ker lahko! Danes sem svobodna!

Kaj pa ti izbiraš? Izbiraš svobodo!!?! Močni kreatorji smo!

Ljubek svoboden srčkano lep dan!



   🌷 P.S.: Močni kreatorji smo! Danes praznujmo našo svobodo, da smo veselje, radosti, igrivost, zabavnost, smeh, družabnost, sijaj! Danes smo mi razlog za praznovanje!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  AFIRMACIJE za dobro spanje 💗 za lahko noč 💗Louise L. Hay, Florence Scovel Shinn, Douglas Bloch ... https://youtu.be/d5zkenzLXpc

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  India.Arie Sings "I Am Light" ... https://youtu.be/OL-gxfx2QtY

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar