sobota, 27. februar 2021

Kdo to pravi!? Kaj pa, če se da!?!

  Danes občutimo mir v srcu. Samo zaradi tega, ker smo. Tako, kot občutimo v notranjosti, tako je od zunaj.

K čemu danes prispevamo? Kaj danes ustvarjamo? Dajemo več pozornosti in energije strahu ali Ljubezni? Smo v miru ali v nemiru?

Danes se odločam, da si ustvarjam mir.

Pomirjena sem s tem, kdo sem.

Pomirjena sem s svojo preteklostjo.

Pomirjena sem z ljudmi okoli sebe.

Pomirjena sem z vsemi prednicami in predniki in ustvarjam mir.

Danes si dajem svobodo, da sem to, kdo sem. Zares. Samo moje meje v glavi me omejujejo, da se ne da in ne vem kaj vse.

Kdo to pravi?

Kaj pa, če se da!?!

Močna ustvarjalka si! Močan ustvarjalec si! Kaj boš ustvaril-a danes?

Ljubek sočne srečen dan!

Cmok!

Objem!


🌷 P.S.: Življenje te vabi na pustolovščino srca. Sprejmeš povabilo?! Vredna – vreden si polnega sr(e)čnega bogatega življenja. Zdaj! Danes!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Zasij!  ... https://youtu.be/7XJdDugOrpg

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Caro Emerald - A Night Like This ...  https://youtu.be/74LXx0wSqMI

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar