četrtek, 25. februar 2021

Danes si ustvarjam...

  Kaj je lažje kar vztrajati v tem sranju?

Saj vem, kar malo težko se je potegniti ven!

Tako sem navajena na sranje in nesrečo, da ga sploh ne opazim! Stopim v drek in me sploh ne moti! Nekaj si obrišem, pa grem kar naprej!

Očitno, da se mora zgoditi nekaj prelomnega, da rečem in resno mislim, da je zdaj tega dovolj!

Pa se res mora zgoditi kaj prelomnega? Bolezen? Namigi vesolja, da ne stopam po svoji srčni poti?! Opeka na glavo ali potem že skala?

Zakaj se ne bi odločila zdaj, da si izboljšam svoje življenje, ko še me skala ne tlači pod svojo težo?!

Danes si ustvarjam to prelomno situacijo! Danes se odločam za veselje in srečo! Dovolj imam, da je težko in nesrečno normalno! Ker ni! To me utaplja in nočem več tako živeti!

Lahko izbiram srečo ne glede na vse! Zares!

Kaj pa boš izbral-a ti?

Ljubek sijoč ustvarjalno srečen dan!

Cmok!

Objem!


🌷 P.S.: Življenje nas ljubi in z vsem srcem ga ljubimo nazaj! Danes poslušam namige vesolja, prej, ko postanejo boleči in očitni!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Zasij!  ... https://youtu.be/7XJdDugOrpg

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Caro Emerald - A Night Like This ...  https://youtu.be/74LXx0wSqMI

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar