nedelja, 28. februar 2021

Tega ni! Nikoli!!!

  Če si kadarkoli mislim, da je moje delo in radostna rast in igrivosti sreča dokončna. Ni! Vedno še lahko malo bolj uživam!

Vseeno pa, kam se mi mudi? Kam to hlastanje?!

Potem to privede v večno nezadovoljstvo!

Saj je dobro, ampak kaj pa še to pa to pa to…

Seznam je neskončen!

Zdaj pa dovolj!

Dovolj teh neumnosti!

Zdaj sem zadovoljna in se neskončno veselim, kam grem!

Nikoli več ne nasedam trpljenje zdaj, da bo potem dober konec! Tega ni! Če zdaj ni dobro in se ne občuti dobro, se tudi konec ne bo! Nikoli! Zdaj to vem! Zdaj temu zaupam še bolj!

Zato si zdaj ustvarjam srečne dneve! Živim svoje radostno popolno življenje z vsem srcem! Kako sem zadovoljna! In seveda se veselim vsega, kar še prihaja!

Ljubek sijoč pristen dan!

Cmok!

Objem!


🌷 P.S.: Življenje je vabilo za srečo! Zdaj! Sprejmeš!? Daj, no, saj gre! Zaupaj svojemu srcu!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️  Zasij!  ... https://youtu.be/7XJdDugOrpg

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Brooke Fraser - Something In The Water ...  https://youtu.be/8Axj-xvyz8M

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar