sobota, 23. januar 2021

Kaj bo danes na meniju!?!

 Ugotavljam, da projiciram neke stvari na druge. So v meni. Seveda so. Najprej so v meni in jih želim pri sebi razrešiti, zato me motijo v drugih. Ampak! Vse je v meni.

Čisto vse je v meni. Pomembno pa je, kateri del sebe negujem. Ta ob cvetel. Ta bo rastel. Glede zdajšnje »zanimive situacije«, me lahko hitro potegne v strah, nemir. Pa si res želim tega občutiti še več?

Že davno sem črtala dnevnike in poročila iz svojega menija. Želim se zdravo prehranjevati. Tudi glede informacij, ki jih vnašam vase.

Kaj mi daje več zagona in volje in radosti, da občutim Ljubezen – drama, v katero nas želijo potegniti ali kakšna dobra knjiga, navdih, dober video. Sami izbiramo.

Ti izbiraš. Kaj bo danes na meniju!?! Bo kaj zdravega!?!

Ljubek sijoč srečen zdrav izjemen dan!

Cmok!

Objem!


🌷 P.S.: Z lahkoto izbiramo stvari, ki nam koristijo in ob katerih se počutimo dobro! Tako je!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️ Praznuj svoje življenje!  ... https://youtu.be/-CvAJxSF-40

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Lady Gaga, Bradley Cooper - Shallow … https://youtu.be/JPJjwHAIny4

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar