petek, 22. januar 2021

Prideš?! Pridi! Pa pridi no!!

 Kaj ne hlepenim toliko po vseh stvareh in ustvarjenih željah, da pozabljam na ta lep čudovit trenutek?

Kaj če bi zdaj, točno zdaj, v tem trenutku, živela srečno – kot da že vse imam.

Kdaj bo vse želeno prej prišlo k meni? Ko bom zaupala in bila srečna zdaj v tem trenutku? Ali ko bom hlastala – kot pod vodo – za zrakom – samo, da bodo to moje želje? In še to. Kdaj bom bolj srečna, izpolnjena, radostna, sijoča?

Vdih. Izdih. Tako. Sprejem, kjer sem. Lahko živim srečno do konca svojih dni. Zdaj. Kljub uresničenim ali neuresničenim željam.

Je lahko tako enostavno?

Lahko samo izberem srečo in sem srečna?

Mislim, da je enostavnost edini pravi odgovor. In seveda izbira.

Kaj pa ti izbiraš?

Ljubek srčkan pisano razposajen in skuštran dan!

Cmok!

Objem!


🌷 P.S.: Življenje je polnost in praznik. Prideš? Sreča te vabi! Pridi!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️ Praznuj svoje življenje!  ... https://youtu.be/-CvAJxSF-40

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... AC/DC - You Shook Me All Night Long … https://youtu.be/Lo2qQmj0_h4

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar