sreda, 20. januar 2021

Poustvarjamo eno in isto?!!!

 Kaj si res spustil-a preteklost?

Ali si samo poustvarjamo eno in isto?

Najlažje je imeti nekaj, kar me takoj spravi v slabo voljo. Samo pogledam kaj iz preteklosti n se počutim krivo. Pa ni treba, da je tako!

To je preveč enostavno.

Zakaj bi se želela počutiti slabo?

Naredila sem najboljše, kar sem zmogla in znala! Kako naj bi drugače! Nisem mogla!

Zdaj pa je dovolj izgovorov, da se zaradi tega počutim slabo! Potem dajem energijo negativnemu. Tega pasi ne želim.

Želim se osvoboditi. Najlažje se bom tako, da opustim vse nesmiselne obtožbe, ki so posebej stroge do mene, ker si jih sama izrekam. Dovolj je bilo! Samo človek sem!

Zato, moja ljuba, moj ljubi, karkoli si naredila v preteklosti, je mimo. Če si se kaj naučila iz tega, je to dovolj. Ni treba, da ti preteklost drži pištolo na glavo in si pod pritiskom krivde. Ni je več. 

Zdaj imaš možnost ustvarjati novo. 

Zdaj pa zmoreš in zdaj veš!

Ljubek osvobojen srčkan dan!

Cmok!

Objem!


✨ P.S.: Izkoristi svojo možnosti kreiranja sovjega življenja po svoje. Ne daj več volana v roke preteklosti. Ti izbiraš! Ti si močan – močna kreatork-a! Dovolj je bilo ječe!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️ Praznuj svoje življenje!  ... https://youtu.be/-CvAJxSF-40

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... The Pointer Sisters - Slow Hand … https://youtu.be/dbk29JZdl5A

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar