petek, 11. december 2020

Počasi se daleč pride!!!?!

 Kako se lahko počutiš malo bolje?

Kaj lahko zdaj narediš, da si malo boljše? Najprej pa sprejmem, kje sem.

Tu je tudi dobro. Tu je dobro, ker je to ednino mesto, kjer moram biti ravno zdaj. Zato to objemam. Zdaj to z vsem srcem sprejemam. Dobro je to.

Ampak!

Zdaj pa je lahko malo boljše.

Saj vem, da so prelomna točke v življenju. Kvantni skoki!

Ampak če pa hodimo počasi in korak za korakom – tudi daleč pridemo. Počasi se daleč pride. Kasneje, če bi se ozrla nazaj, sama ne bi mogla verjeti, kako daleč sem prišla!

Tako je!

Torej! Kako se lahko počutiš bolje?

Se lahko opomniš, da si kreator-ka svojega življenja?

Ti odločaš, kaj vnašaš v svoj vsakdan! Naj bo kaj lepega, kar te navdihuje.

Kaj si opazil-a, na kako lepem planetu živimo!? Čudovit sončni vzhod je bil danes zjutraj! Sonce je počasi kukalo skozi plast oblakov in obzorja. Bilo je čarobno!

Kaj če bi danes prosili Univerzum, da nam pokaže, kako lepa je naša mati Zemlja!

Ljubek skuštran igriv srečen dan!

Cmok!

Objem!


✨ P.S.:  Naj nas lepota Zemlje zasuje in obsije. Soustvarjajmo čudovit čaroben planet. Začni pri sebi. Jaz pa pri sebi – seveda!

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️ https://youtu.be/oFtIe_tP6jU ... ❤️ Poslušaj svoje srce ❤️ Dvigni svojo vibracijo!

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Ed Sheeran - Best Part Of Me ... https://youtu.be/wGyh_53ecgg

Ni komentarjev:

Objavite komentar