sreda, 9. december 2020

Če ga ne drugim, ga ne sebi!

 Kako kaj privoščim uspeh drugim?

Če ga ne drugim, ga ne sebi.

Ali pa si ne zaupam, da ga res lahko dosežem.

Ali pa sploh ne stopam proti temu, kar si želim in potem obsojam druge in kažem na njih s prstom, da so imeli srečo. Ali karkoli drugega.

Po drugi strani pa, zakaj bi se sploh primerjala?

Želim jim uspeh, ker mi kažejo, da se da. So kot lučke, svetilniki, ki me opominjajo, da si sama ustvarjam svoje življenje – še bolj pa dneve – s svojimi vsakodnevnimi dejavnostmi.

Ali stopam k svojim sanjam ali stran?!

Zraven pa! Kaj se lahko sprostim? Kaj se lahko zabavam? Kaj lahko bolj zaupam?

Naročila sem že. Naročilo je že na poti. Ne rabim vsako sekundo preverjati, kako daleč je že prišlo. Samo zabavam se vmes in sijem v svojem največjem sijaju. Darilo pa bo prišlo, ko bom najbolj pričakovala!

Vmes pa privoščim uspeh vsem, ker ga privoščim tudi sebi. Veselim se za njih, ker se že naprej veselim zase!

Vsak, ki stopi na pot svojega srca, jo meni dela lažje. Kot bi že malo shodil-a pot skozi gosto zaraščenost.

Ljubek sijoč pristen dan!

Cmok!

Objem!


✨ P.S.: Ljubljen-a si! Živi svoje sanje –danes. Ljubezen si!

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️ https://youtu.be/oFtIe_tP6jU ... ❤️ Poslušaj svoje srce ❤️ Dvigni svojo vibracijo!

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Michael Buble & Ariana Grande "Santa Claus Is Coming To Town" ... https://youtu.be/TjNMnlvYHLo

Ni komentarjev:

Objavite komentar