torek, 8. december 2020

Kako lahko malenkosti čisto spremenijo situacijo!

Kako lahko malenkosti čisto spremenijo situacijo!

Samo lepa beseda!

Samo  nasmeh!

Kaj šele, če sem prej gledala na nekaj kot na oviro, nezaželeno – zdaj pa v tem vidim blagoslov! Prineso mi je darilo! Zavito! Mislila sem, da so ljudje vpletali v zanimive situacije preveč zanimivosti! Ampak… samo želeli so mi pokazati mesta, kjer je potrebna svetloba!

Ali pa so mi pokazali mesta, kjer je bilo to, kar so dajali premalo ali neustrezno in sem spoznala, da si želim več. (Pa ne, da so slabi, samo želela sem si nekaj drugega.)

Pogumna sem, da sem se upala poslušati in nisem samo okamenela v situacijah, ki so me obdajale. Stopila sem ven. Odjavila sem se od naročnine, ki bi se naj kar samostojno letno obnavljala. Ker pač je. in ker pač niti ni tako slabo!

Ne!

Dovolj!

Želim sijati!

In nič me ne more ustaviti!

Naj samo proba! Tu sem!

Ljubek sijoč pristen igriv dan!

Cmok!

Objem!


✨ P.S.: Danes spremenimo iz – zakaj meni – v vse je zame! Pa še res je! Samo opazimo darilo, ki je v njem!

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️ https://youtu.be/oFtIe_tP6jU ... ❤️ Poslušaj svoje srce ❤️ Dvigni svojo vibracijo!

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Michael Bublé It's Beginning To Look A lot Like Christmas ... https://youtu.be/bYnqRzJTOYs

Ni komentarjev:

Objavite komentar