ponedeljek, 7. december 2020

Nič ne gre v nič!


 So malenkosti in so malenkosti, ki ti spremenijo dan. Kaj dan! Življenje!

Neroden padec, se veda neboleč na mehko zmrznjeno travo, ko sta me dva navihančka vlekla iz potoka. To je tako zabavno! Smešno! Tega nikoli ne bom pozabila.

Niti slučajno jih ne morem načrtovati. Take luškane pripetljaje.

Vse je dragoceno.

Nič ne gre v nič.

Ali ob tem rastemo ali pa se imamo super.

Danes pa je čisto umirjen dan! Sama razvajanja se bodo dogajala. So se že začela! Kava. Dom diši po pomaranči. Tuš, ko sem občutila vodo, kako me čisti.

Niti malo se ne počutim krivo, da se razvajam. Če pa se počutim pikico krivo, pa pustim, da je tam in se naprej razvajam. To si zaslužim.

Kako se obnašam do sebe, mi svet samo odseva! Zato boljše, da se razvajam in se imam rada. Tudi z malenkostmi!

Ljubek srčkan pisan dan poln razvajanja!

Cmok!

Objem!


✨ P.S.: Življenje nam bogatijo lepi odnosi, ampak… najprej moramo lepo poskrbeti zase… da lahko vnašamo kaj lepega v te čudovite odnose! Ljubezen je tu!

 💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... ❤️ https://youtu.be/oFtIe_tP6jU ... ❤️ Poslušaj svoje srce ❤️ Dvigni svojo vibracijo!

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Chris Rea ~ Driving Home For Christmas ... https://youtu.be/DDt3u2Ev1cI

Ni komentarjev:

Objavite komentar