torek, 10. november 2020

Zdaj! Zdaj!! Zdaj!!!

Kaj si želiš najbolj na svetu?

Kako bi živel-a?

Zdaj pa živi tako!

Bila bi srečna! Delala bi, kar ljubim. Bolj od srca bi se smejala. Bila bi še bolj pristna! Prav uživala bi vse. Meglo. Sonce. Dež. Ljudi! Radostno rast! Vse bi jemala bolj lahkotno! Zaupala bi, da se vedno vse dogaja zame!

No! Zdaj pa popravki!

Zdaj sem srečna!

Delam, kar ljubim!

Bolj od srca se smejem na ves glas!

Zdaj sem pristna!

Prav vse uživam! Meglo. Sonce. Dež. Ljudi! Radostno rast! (Še ob radostni rasti zaupam, da je vse zame! popelje me na točko, kamor mi je namenjeno, če tudi še ne izgleda tako!)

Vse jemljem bolj lahkotno! (Ne mrcvarim več vsega z analiziranjem. Tu je, ker je zame! Vse je Ljubezen!)

Zaupam, da se vse dogaja zame!

Tako je!

Zdaj pa to živimo!

Ljubek srčkano pikasto mavričen srečen unikatno lep dan!

Cmok!

Objem!



✨ P.S.: Zaupaj vase! Ti veš, kam te vodi srce. Sledi mu!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal poln navdiha ... ❤️ Poslušaj svoje srce ❤️ Srčna pot ... https://youtu.be/7LrBihCpXBQ

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe ... Bon Jovi - It's My Life ... https://youtu.be/vx2u5uUu3DE

Ni komentarjev:

Objavite komentar