sobota, 14. november 2020

Si pri sebi?

 Kaj ti najbolj pomaga, da se vrneš najbolj k sebi? Kaj ti pomaga, da si pri sebi? Si pri sebi?

Vem, da imam rešitve zase. Vem, da jih čutim in me vlečejo. Zakaj hočem biti trmasta in prestavljati in odlašati?

Kaj mi je slučajno super, da se počutim ne super?

To je čista ironija.

Kaj se smejiš? So se ti kotički ustnic vsaj malo povlekli navzgor? Tako! Tako! Saj bo šlo!

Že ko se malo nasmehnem tem neumnostim, ki me želijo vleči dol, niso tako težke. Niso tako resne. Celo lepe se mi zdijo in zabavne.

Saj bo zdaj kavica in moj šopek rož me vabi, in mi obljublja, da je dan lep. Zaupam.

Danes zaupam, da lahko presežem stare toke teže in stopim na obalo. Ali zaplavam v reki, ki gre proti mojim srčnim željam. Se občuti dobro? Potem je dobro.

Danes se imam rada tako, da sem nežna s sabo. Rada se imam tako, da se pohvalim za malenkosti. Danes se imam rada tako, da sem v toku umirjenosti.

Kako pa to prija! Kako se pa boš ti imel-a rad-a danes?

Zdaj pa to naredi. Živi. Bodi. Pleši. Poj.

Ljubek srčkan pisan igriv norčavo samorogast plešoč dan!

Cmok!

Objem!


✨ P.S.: Življenje je čista lepota. Zdaj. Vabi te, da si to, kdo si. Sprejmeš povabilo? Lahko je zabavno!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce❤️ poln navdiha ... Tečaj čudežev - 318. lekcija: V meni sta sredstvo in cilj rešitve eno. ... https://youtu.be/BRlTvNOpvtk

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe ... Pedro Capó - Calma ...  https://youtu.be/8EFalFXALEA

Ni komentarjev:

Objavite komentar