četrtek, 12. november 2020

Potem! Potem pa res!?! Potem!

Se ti kdaj zdi, da odlašaš s srečo?

Ali, da si pred zidom?

Saj vem, samo to se še uresniči – karkoli to je – in potem pa bom res srečna! Vedno sem imela te izgovore v žepu. Samo to še naredim. Samo to se še more zgoditi. Bila pa sem samo v resnici na čakanju.

Kaj pa če bi zdaj živela najbolj noro življenje, kar ga lahko? In ne bi čakala na nič!?! Vse, kar si želim, je že tu zame. prišlo bo točno ob pravem trenutku! Vmes pa se bom noro zabavala! In delala, kar me izpolnjuje in imam rada z vsem srcem!

Lahko so še sanje sto let oddaljene, pa mi je vseeno, če sem srečna zdaj.

Samo, ko v tem trenutku nisem izpolnjena, hrepenim po boljšem jutri. Tako pa potem kar pozabim na vso lepoto in radost in vabila za srečo, ki me zdaj obdajajo!

Dovolj!

Nič več!

Zdaj ne živim več v prihodnosti, ampak srečno - zdaj!

Ljubek srčkan igriv dan!

Cmok!

Objem!


✨ P.S.: Saj veš, da si ljubljen-a! saj veš, da si dragocen-a! Saj veš, da si najboljše, kar se je lahko zgodilo svetu – ti si sijaj, ki dopolnjuje in dela celoto še bolj sijočo! Zaupaj danes vase. Svet bi naj bil dober in tudi je!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja ❤️ Poslušaj svoje srce poln navdiha ... Vadim Zeland: Apokrifni transurfing 2 ❤️ ... https://youtu.be/yiY-lnRjhZw

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe ... Petar Grašo - Ako te pitaju ...  https://youtu.be/j4ppyoZNt_Y

Ni komentarjev:

Objavite komentar