sreda, 11. november 2020

Zakaj pa potem tako z lahkoto padem v to?

Zdaj pa tako!

Sem se kdaj valjala v žalosti, brezupu, neodločnosti in brezsmiselnem trpljenju, ki sem si ga sama povzročala s premlevanjem? Seveda sem. In kaj sem imela od tega? Počutila sem se vedno slabše. Pa si tega želim?

Se želim počutiti vedno slabše? Si želim vleči nase kot magnet težko in moreče in mračno vzdušje?

Ne!

Ne več!

Zakaj pa potem tako z lahkoto padem v to?

Zakaj enostavno ne poslušam kompasa srca!

Če se občuti slabo, je slabo! Če se občuti dobro, je dobro.

Torej.

Povzetek.

Če se nekaj občuti slabo, mi samo moje vodstvo sporoča:

»Oddaljuješ se od sreče, središča, resnice. Nisi na pravi poti. Obrni. Zavij v drugo smer.«

To je vse. Ni mi treba delati doktorske naloge iz slabih občutkov! Ker potem kot magnet še več privlačim tega.

Tako enostavno je.

Se počutim dobro ali slabo?

Če se dobro – super! Fantastično!

Če se slabo – super! Menjaj smer! Kako se lahko počutiš malo bolje?

Ljubek srčkan igriv dober srečen pristen dan!

Cmok!

Objem!


✨ P.S.: Življenje je praznik! Zdaj! Ne se več skrivati v temni omari! Zasij! Zdaj je tvoj čas!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja poln navdiha ... ❤️ Poslušaj svoje srce ❤️ Srčna pot ... https://youtu.be/7LrBihCpXBQ

🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe ... Louis Armstrong - What a wonderful world ... https://youtu.be/CWzrABouyeE

Ni komentarjev:

Objavite komentar