ponedeljek, 21. september 2020

To nima nič z mano!

Zdaj pa samo nekaj.

Se kaj poslušaš?

Poslušaš kaj svoje občutke?

Poslušaš kaj svoje srce?

Ne glede, kako so nasveti drugih dobronamerni in ne glede kako zelo zaupamo osebi, vedno se najprej uglasimo s svojim srcem. Kako se občuti nasvet? Če dobro, potem vemo, da smo na jasni poti k svojim srčnim željam. Če pa ne preveč dobro, pa je to samo pogled drugega, kaj bi on naredil. To nima nič z nami. To nima nič z mano.

Hvaležna sem za skrb in ljubezen. To pa je to. Vedno naredim tako, da se jaz dobro počutim. Najprej pa sem hvaležna, da to sploh začutim. Nekaj me je zmotilo. Stop. Kaj se dogaja? Kaj želijo od mene? Kaj!?! To ni moje! To je njihov pogled z njihovih izkušenj, z njihovega življenja.

Hvala!

Potem pa lahko naprej živim po svoje. Jaz vem, kaj je najboljše zame.

Seveda pa definitivno upoštevajte nasvet, če oseba že živi tako, kot si ti želiš živeti. Potem je lahko dobra smer.

Ampak!

Vedno poslušaj svoje srce!

Ljubek sijoč pristen unikatno lep srčen srečen sočen zabaven dan!

Cmok!

Objem!


P.S.: Pa ne vsega jemati tako resno! Ker ni! Zabavajmo se! Uživajmo! Bodimo srečni!

Ni komentarjev:

Objavite komentar