sreda, 23. september 2020

Majhne spremembe v sebi, veliki rezultati!

Saj ne mislim vedno stati na mestu, kajne? Saj ne mislim vedno biti, kot sem, kajne? Kaj res ne mislim, da bom ostala vedno točno taka kot sem?

Vse raste. Vse se spreminja. To je znak neke živosti. Razen, če nisem kamen. Sem kamen? Si želim biti kamen? Si želim samo biti na mestu? Trda. Okamenela. Nespremenljiva. Še kamen se kruši. Še kamen se premika ali ga kdo premika.

Si upam stopiti v to razširjeno različico sebe? Si upam biti še večji sijaj? Si upam še bolj cveteti? Si upam veseliti? Si upam skakati od veselja? Si upam vsak dan biti navdušena nad svojim življenjem?

Zdaj si urejam dom! To me tako veseli! Pa kako me lahko tako majhne stvari veselijo? Kaj veselijo!!!! Navdušena sem! Kako majhne spremembe učinkujejo pozitivno na moje življenje!

Srečna sem!

Majhne spremembe v sebi, veliki rezultati. Samo fokus spremenim na želeno! Tako enostavno je!

Si upam biti srečna in se ne glede na vse počutiti dobro? Kaj pa ti? Si upaš!?!

Ljubek sijoč pristen nagajivo srčen srečen dan!

Cmok!

Objem!


P.S.: Življenje je čista radost in praznik! Torej naj se praznovanje začne!

Ni komentarjev:

Objavite komentar