četrtek, 24. september 2020

Pa je to dobro? Kaj je to sploh užitno?

Hej kako kaj pristnost?

Saj si videl-a, da sem napisala pristnost, ne pridnost?

Kako hitro me ujamejo mreže ugajanja. Pa mi ni več do tega. Želim si biti unikatna, samosvoja – edinstven izraz življenja.

Pa še nekaj me hitro ujame. Dokazovanje. Nič mi ni treba dokazovati. Samo po svoje živim.

Pa še nekaj je moja točka treniranja in krepljenja – projiciranje na druge, kar imam v resnici v sebi.

No, to pa je zanimiva juha. Kaj bo to? zelenjavno kitajska in še z gobicami? Pa je to dobro? Kaj je to sploh užitno?

Samo po vrsti.

Dokazovanje. Zakaj? Sem izraz Ljubezni. Kreacija božanskega – tako sem Ljubezen. Kaj moram dokazati. Vredna sem, da sem tu. To je dovolj. Božansko si je želelo izraziti kot jaz. Kaj si še sploh lahko želim več?

Ugajanje. Sem pridna ali pristna? Saj! Želim si biti pristna! Kaj želim!?! Vse drugo je umiranje na obroke! Kaj si že želim umreti!!!!?? Ne! No, potem pa izbiram pristnost!

Samo jaz zase vem. Samo jaz odločam. Kreiram svoje življenje. Pustimo ogledala – ozrimo se vase. Jaz zase vem. Dovolj je! brez obtoževanja.

Ljubek sijoč pristen igriv srčen jasen sončen dan!

Cmok!

Objem!


Danes pa se pohvalimo! Opazili smo nekaj točk megle in lahko jih razjasnimo! Kar je odlično! Potem nam ne sledi kot senca – nas vleče dol in še sami ne vemo za kaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar