četrtek, 28. maj 2020

Si pesem danes, s svojim besedilom in melodijo...

Si pesem danes, moja ljuba, moj ljubi?

Živiš po svojih lastnih notah srca?

Danes je dan, da še bolj ustvarjamo življenje, kot si ga želimo, kot si ga zaslužimo.

Kaj ni zanimivo, da si želim spremembe. Ampak, če bi si jo res, potem bi šla naprej. Lahko me zadržuje karkoli, pa rečem, pa kaj, ni pomembno, naprej grem.

Lahko pa iščem izgovore, zakaj pa ne gre.

Ali kot bi rekla Boris Vene in Nikola Grubiša, lahko pa iščeš razloge, zakaj pa gre, zakaj pa bi šlo?

Razlika pa je očitna.

Lahko samo sem v vlogi žrtve. Uh, kaj se mi je vse zgodilo in zdaj sem uboga in si zaslužim medaljo za hrabrost, kaj sem že vse preživela in se ne pomikam naprej. Lahko pa sem močna. Lahko pa grem naprej z vsem srcem! Lahko pa sem izjemna točno taka kot sem. pristnost. Lepota. Sijaj.

Si res želim biti še naprej v energiji, boga jaz, in se smiliti sama sebi? Še želim to poudarjati?

Če tudi je to delček mene, ki bo vedno v meni, mu lahko dam manj prostora. Lahko izbiram kaj drugega. Lahko objamem to, kot vse svoje sence. Se nasmejim. In grem naprej proti svojim sanjam.
Življenje je zaljubljenost v vsak trenutek, bogastvo doživetij, idej, ustvarjanj. Tako je zdaj to, da sem lahko polnost in izvirnost planeta Zemlje. Bodimo to zdaj.

Ljubek sijoč pristen nagajiv srčen srčkan zabaven nagajiv sončen dan!

Cmok! Objem! Cmok!

P.S.: Življenje je tu zate. Čutiš, vidiš, doživljaš to čarobnost?

Ni komentarjev:

Objavite komentar