petek, 29. maj 2020

Kaj če bi... Kaj če bi res?

Kaj če bi se imeli bolj radi?

Kaj če bi bolj res živeli iz srca?

Kaj če bi začeli uživati v svojem življenju? Biti bolj igrivi? Nasploh pa biti to, kdo smo v resnici.

Kaj si želimo?

Kaj si želimo z vsem srcem?

Zdaj pa to bodimo. Živimo. Utripajmo. Začutimo. Dopustimo.

Seveda pa se predvsem sprostimo. Zaupajmo, da če smo si lahko predstavljali, je že naše, nam je namenjeno, kot bi rekel Kojc. Zdaj pa nehajmo stiskati to, da lahko sploh zadiha in sploh pride v naše življenje.

Ljubezen smo. Prepojeni z njo vsak trenutek. Dihamo skozi ljubezen. Dihamo to ljubljenost.

Čutim, da je čas, da se še bolj razraste. Zalivala jo bom, negovala. Sem to, kdo sem. Rada sem to, kdo sem. Vedno bolj znam ločiti sebe in to, kar bi naj bila. Samo moje srce je pomembno. Pomembno je, kako se počutim. In želim se počutiti dobro!

Zdaj izbiram, da se imam vsaj malo raje, kot sem se imela včeraj.

Ljubek sijoč pristen nagajiv srčen srčkan zabaven čarobne dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je čista unikatnost. Zdaj si jo dopuščajmo še bolj. Pestro je! čarobnost!

Ni komentarjev:

Objavite komentar