nedelja, 5. april 2020

Pijem sončne žarke...

Kako je lepo zunaj na balkonu. Vsaj malo zraka! Saj se hecam! Včeraj sem bila na sprehodu in je vse tako lepo cvetelo. Prav lepo mi je bilo. Sonce, ki je počasi zahajalo. Grelo me je s svojimi zadnjimi žarki. Tako lepo mi je bilo. Prav uživala sem.

Zdaj pa uživam na balkonu, ko sem v viseči mreži. Sonce sije in me greje po nogah. Prej mi je sijalo v obraz. Lepo mi je bilo. Prav zadovoljna sem.

Lepo življenje imam.

Kako zanimivo, da si sami ustvarjamo čarobnost.

Mogoče je ne ustvarjamo. Je pa vsaj ne pustimo mimo. Orhideji mi tako lepo cvetita.

No, opazim čarobnost. Malenkosti so pomembne.

Že to guganje na viseči mreži daje čisto drugačen pogled na moje življenje. Pestrost. Zabavnost. Lahkotnost. Barvitost.

Počutim se kot kuščar, ki pije sončne žarke s kožo. Dremavo mežika z očmi. Samo je, v tem lepem trenutku.

Čutim svoje telo, kako uživa v sončnih žarkih. Moje telo ve, kaj je zame dobro.

Zdaj pa nekaj o kavbojkah. So mi prav. Nekako. Samo raje sem v trenerki. Zakaj ne bi uživala tega sproščenega časa še bolj, ko sem lahko polnost in pristnost. Sem v tem lepem sproščenem dnevu in opažam čarobnost, da ne gre mimo.

Ljubek sijoč pristen igriv srčen sijajen žareč nagajiv dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je čista radost in polnost in veselje! Zdaj! Opazimo čarobnost in povabila igrivosti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar