petek, 10. april 2020

Kaj če ves svet čaka nate?!!???!

Kaj če ves svet čaka, da se razcvetite?

Kaj če ves svet čaka, da se razprete v vsej svoji lepoti?

Kaj če ves svet čaka, da se razcvetete in pokažete svojo notranjo lepoto navzven?

Kaj če zaradi vztrajanja v tesnem popku prikrajšate svet vedno znova in znova za vaše darove?

Kaj če vam ni treba več čakati?
Kaj če ste že zdaj popolni v svoji nepopolnosti?


Kaj če ste točno taki kot ste, popolni?

Kaj če je vse okoli vas, točno tako kot je, popolno? Zdaj!

Kaj če ne bi več prikrajšali svet za svojo unikatnost? Kaj če bi obogatili svet s tem, ko bi bili ustvarjalnost, ne glede na katerem področju, zdaj?

Čas je, da si dovolite biti več.

Čas je, da si dovolim biti več. Čas je, da zacvetim.

Sem pa nekaj spoznala. V resnici sem se nečesa bala in sem to projicirala na drugo osebo, da me ona drži nazaj. v resnici pa me je samo bili strah stopiti naprej in mi je bila tista oseba za izgovor, da nisem.

Sence so tu, da jih osvetlimo. Zdaj vem, da je vse v meni. Zdaj lahko komaj prevzamem odgovornost!

Ljubek sijoč srčkan zabaven mavrično pisan srečen bleščeč dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Bodi to, kdo si. Taka si najlepša. Tak si najlepši. Vedno!

Ni komentarjev:

Objavite komentar