ponedeljek, 6. april 2020

Mi smo mi! Jaz sem jaz. Ti si ti!

Samo nekaj!

Mi nismo del družine, družina je del nas. Mi nismo del odnosa, odnos je del nas. Nič od tega nas ne definira. Mi smo mi!

Ne glede, kaj se dogaja v drami okoli nas, kjerkoli, v družbi, družini… mi smo lahko srečni.
Vse je doprinos!

Naša sreča je prioriteta. Pristnost.

Moja sreča je prioriteta. Moja pristnost.

Srečna sem lahko, ne glede, karkoli se dogaja v družini. Ne glede, da je kdo v kriz in prekomerno skrbi. Če tudi zame. To ni moja stvar.

Nikogar ne morem osrečiti.

Lahko pa sem sama srečna. Spoštujem njihovo odločitev, da bodo skrbeli ali živeli kakorkoli.
To pa je bilo pravo razodetje zame!

Prej sem skrbela, če so skrbeli, zdaj pa sem lahko srečna, ne glede, kaj in kako se odločijo živeti.
No, vsaj trudim se!

Živim z igrivostjo. Radostjo. Pristnostjo. Svobodno ustvarjalnostjo. Srečo.

Ljubim ta čudovit dan! Naj bo tak tudi za vas!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je radost in polnost in veselje! Zdaj! ne spuščajmo mimo vabil sreči in radosti. Zdaj še jih bolj rabimo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar