četrtek, 26. marec 2020

Osredotočimo se na karkoli, kar nam odpira srce!

Kaj ste si vedno želi početi, pa niste imeli dovolj časa?

Zdaj je dovolj izgovorov! Zdaj pa imamo čas!

Lahko pa napišete sli raziskujete, kaj pa bi počeli, ko ne bomo več v zavetju doma.

Vse je raziskovanje in potovanje.

Jaz vem, da bom plesala, poslušala dobro glasbo in slikala. To si želim z vsem srcem. Malo da vržem barve na platno, se razlivajo in dobila sem tako dobro idejo. Premažem. Nasprejam, no napršim z vodo in komaj čakam, kaj bo nastalo. Rože si lahko presadim, tiste od znotraj, bodo vesele nove zemlje. Pač, karkoli, kar mi odpira srce.

Imam tako dobro knjigo in jo lahko berem!

Pa še eno sem dobila pred kakimi štirinajstimi dnevi, zdaj pa jo imam čas ponovno prebrati. Peter Amalietti – Skrivnost življenjske energije. Pa či gong bom pobrala danes! Pa da vidimo, kako to dela! Se že veselim! Imam čas tudi za kako dodatno meditacijo. Vse to mi zelo odgovarja!

Ohranimo telo zdravo! Zdrav duh v zdravem telesu!

Ljubek sijoč pristen zabaven dan! Pa srčkan!

Cmok!

Cmok!

Objem!

P.S.: Naredimo največ iz tega dneva, kar lahko! Za nas je tu! Zdaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar