ponedeljek, 10. februar 2020

Točka moči

Hej, moja draga, moj dragi! Kako kaj danes tvoj dan!?

V mojem svetu je vse dobro!

Ni zanimivo, da kako vidimo svet, da tako pote je?!

Vse je neko ogledalo nečesa od znotraj.

Stop! Čakaj!

Vse je odsev naših prepričanj.
Če mislimo, da nam bo šlo dobro in to pričakujemo, bo tako. Če mislimo, da bo težko, bo. Če mislimo, da zmoremo, zmoremo. Če mislimo, da ne zmoremo, ne zmoremo!
Če mislimo, da je lahko, je lahko!

Odpirajo se mi nove povezave v možganih. Ker jih utrjujem. Saj vem, staro je dobro. Pravijo pa tudi, da je nekdo stare vice govoril in so ga… saj veš kaj…

Zdaj pa vprašanje za milijon!

Ali nam to staro koristi?

Sami si oblikujemo svojo prihodnost. Čisto sami. Ampak še bolj pomembno. Sami si oblikujemo zdaj. in od zdaj je vse odvisno. Naša edina točka moči.

In zdaj. zdaj. tu smo mi. V stičišču preteklost in prihodnosti. Vse je odvisno od tega. Bomo ponavljali staro lajno? Ali bomo kaj spremenili!?

Nič ni, če še nisem pripravljena! Saj se bo neudobje povečevalo! Potem pa bom!

Lahko pa se že zdaj počutim boljše. Dobro. izjemno!

Kaj lahko naredim zdaj, da se bom počutila boljše?!

Zdaj sem žejna. Torej pijem. So malenkosti, ki odločajo. Zdaj! saj vem! Življenje je prav čarobno!
Sem pa malo obupala nad sestavljanko!

Saj bom. Mogoče celo danes! Ali hitro, ko še je kaj svetlobe, da se vidi modrina in drugačna modrina. Odločajo odtenki.

Zjutraj sem prebrala, da ne moremo živeti obilje, če ga zdaj ne občutimo! Ali ne moremo živeti ljubezni, če je zdaj ne občutimo.

Torej, kaj si želim živeti!? Zdaj pa občutim, kot da je že tako!

Obilje opazim na vsakem koraku. Zdaj sem že prežeta z ljubeznijo. Zdaj sem prežeta z ustvarjalnostjo.

Pristnostjo!

Ljubek pocukrano lep dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je ples! Uživajmo v tem!


Ni komentarjev:

Objavite komentar