torek, 11. februar 2020

Saj gre!

Hej, pa kako kaj danes!?

Gre vse dobro ali gre proti dobremu!?

No, da bo!

Ampak brez nekega čakanja. Sama ustvarjam svoj svet. Vi pa tudi!

Kaj verjamem danes? Da je lahko ali da je vse v moje najvišje dobro? ali kaj drugega?

Saj ni treba znanost, da vem! Pogledam svoje življenje!

Vse se mi odseva sproti.

Trenutek, ko sem bolj pripravljena sprejeti dobro v svoje življenje, mi tudi prinese več dobrega. Kot bi Vesolje prisluškovalo mojim nameram, mojim odločitvam, moji prepričanjem in mi potem to odsevalo.

Kaj mi je všeč v odsevu in kaj mi ni?

Lahko to spremenim!

Seveda!

Kako se lahko počutim malo boljše?

Saj ni treba, da se zdaj postavimo na glavo ali, da vse postavimo na glavo, vse odslovimo in se odločimo začeti na novo!

Čakaj!

Za koga zdaj jaz to pišem? Tako vedno zase!

No!

Ni treba, da se postavim na glavo, vse postavim na glavo, vse odslovim in se odločim začeti na novo!
Lahko začnem pri malenkostih. Že samo to, da opazim, kako lep dan je! kako se dobro počutim v svojih oblačilih. Kako rada sem tukaj, kot sem. to je dovolj.

Malenkosti odločajo. Lepota je v vseh stvareh, samo vidim jo in je del mene.

Živim polno. Že dihanje je lepota. Že to, da sem tukaj in vse to doživljam, je lepota. Že to, da sem del tega lepega čudovitega sveta, je lepota. Rada sem del tega veličastnega procesa ustvarjanja. Rada imam radostno rast. Rada imam spreminjanje. Rada imam, kako postajam še bolj pristna.

Rada imam možnosti, ki mi jih ponuja ta trenutek.

Nekaj pa je! nič ni na silo. Najprej se dobro počutim in potem grem v akcijo. Da ne bi slučajno vlekla čolna zraven po kopnem, namesto, da bi ga položila v reko in plula. Moja visoka vibracija je ključ. Odpira pa vsa vrata, ki si jih želim odpeti. Najbolj pa si želim živeti srčno! To je moje poslanstvo!


Ljubek žgečkljivo igriv nasmejan pristen srčen dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je čista radost. Dajmo, nasmejmo se malo! Saj gre!

Ni komentarjev:

Objavite komentar