sreda, 29. januar 2020

Malo po malo

Ah, kako je super!

Vem, lahko se počutim slabo. Ali se počutim slabo. Ali najdem kaj dobrega, kar me razveseli. In ob čem se počutim dobro!

Če ne drugega imam hitre rešitve, ki pa vedno delujejo. Sprehod. Kava. In dobre knjige.

Vse to je tako, da imam neomejeno časa. Ker ko začnem, ne morem nehati. Res rada uživam. Čas pa teče. In v tem je lepota.

Teče.

Potem nekako v meni vse teče, kot mora.

Včeraj sem prebrala nekaj tako zanimivega! V knjigi Prosite in dano vam bo od Jerry in Esther Hicks.

Če bi komurkoli povedali, da je na smrt bolan. Da ima usodno bolezen – še vedno 99% telesa dela dobro! Če pa bi se ta hipotetična oseba osredotočila, na kaj pa je še dobro in kaj še dela, bi ozdravela. Kaj pa mi naredimo? Osredotočimo se na to, kaj ne dela. In to se še veča.

Saj ni treba, da je bolezen.

Lahko so novice. To poiščejo take sočne. In če gre sto ljudi čez most in se en spotakne, o čem govorijo. Ne rečejo tega, da je sto ljudi šlo čez most in eden se je spotaknil in je čisto dobro. ne! Vse najslabše. Naš svet je mnogo lepši, kot ga prikazujejo.

Pa pustimo druge.

Naj hranijo bolečino, če jo že morajo.

Meni pa to ni!

Zato se osredotočam na dobro!

In veliko je dobrega! No, če tako pogledam, je vse dobro. Včeraj smo imeli incident, zakaj nekaj ni delalo. Ampak saj lahko nabavimo novo! Pa še bolj varčno bo! Komaj čakam, da danes letim po nakupih!

Vse lahko gledamo z dveh stvari. Je dobro ali ni. Lahko pa vzamemo stvar, jo pogledamo in rečemo, da ne glede, kako izgleda zdaj, pričakujem dobro v tem.

In to kar pričakujem, to se zgodi! Tudi če ne gre po maslu, ker nikoli ne gre! Vse je v moje najvišje dobro. tudi če ne dobim tega, česa sem si res želela, je zame najboljše! Sigurno me je pred čim obvarovalo, kar niti ne vem. In sem hvaležna za to. če vam pravim, da verjamem v dobre konce!
Ljubek sijoč dan poln ljubezni in radosti in srčkov.

Cmok!

Objem!

P.S.: Danes smo polni ljubezni, dajmo jo naprej!

P.P.S.: Malo navdiha . . . SEVERINA - MILI MOJ . . .  https://youtu.be/hd0G0SLdz7Y

P.P.P.S.: Malo navdiha . . . https://youtu.be/Qa0tbozXcVs

Ni komentarjev:

Objavite komentar