četrtek, 19. december 2019

Nedolgočasni!

Kaj če bi danes zasijali v svojih najlepših barvah? Kaj bi to sploh bilo? Kaj je tisto, kar si želite biti?
Zdaj pa to bodimo!

Želim si biti ljubezen. Radodarnost. Prijateljstvo. Lepota. Sijaj. Navdih. Srečnost. Srčnost. Igrivost. Zabavnost. Unikatnost.

Zdaj se delam, kot da že vse to nisem!

Seveda sem!

Tako pa ste tudi vi!

Samo izražajo to danes malo bolj!

Življenje je predragoceno, da bi bila v svoji luknji, iskala podrobnosti na sebi, malenkosti, ki mi niso všeč! Seveda ne! Ne bom si kopala še globlje luknje! Rada imam sonce, svetlobo, sijaj! In v luknji ni kaj veliko tega! Zato sem vse! Sijem v vsej svoji lepoti! Sem radostna rast! Ne pa svoje napake in pomanjkljivosti!

Včasih se mi zdi prav smešno, kako sem stroga do sebe! Pa kaj, če sem ga kaj polomila! Tu sem, da se motim! Tu sem, da kdaj zakvačkam, ker je potem zanimivo razkvačkanje! In uživam tudi v tem! In če že dolgo nisem naredila kake napake, sigurno spim. Ali pa vsaj dremam! In če že dolgo nisem naredila kake napake, sigurno delam kaj narobe!

Lepota je v pristnosti! Lepota je v izražanju! Lepota je tudi v nepopolnosti! Prav prisrčno se mi zdi! to nas dela posebne! Če bi bili popolni, bi bili vrtnice! Pa še te ovenijo! Ali pa angeli! Pa nismo nič od tega! Torej danes sprejmimo svoje napake. Dobre so! In človeške! In del nas! in ravno zaradi njih smo unikatni in zanimivi, ne dolgočasni! To nam daje sijaj! Uživajmo v lepoti naših napak, ker potem samo bolj vemo, kaj pa si želimo! To pa je dragoceno! Naše napake nam dajejo smer! Nismo zasidrani v pristanu, nismo pri miru in smer je dobra! če poslušamo svoje srce, pa je kompas prav naravnan!

Ljubek čarobno angelski čudovit smeha poln dan!

Zabavajte se!

Cmok!

Objem!

P.S.: Čutiš to čarobnost, kako se te želi dotakniti vsak trenutek!? Dovoli ji! dovoli ljubezni, da se te dotakne, da te vso (vsega) posrka!

Ni komentarjev:

Objavite komentar