četrtek, 7. november 2019

Poudarek je na bila. Bila.

Kaj če bi danes bolj cenila to, kar že imam? Zares.

Nič ni lepšega od zavetja doma. Toplega tuša. Vode, ki jo lahko porabim, koliko želim. Čisto se osvežim.

Vse poteka v počasnem posnetku. Večeri so vedno daljši. Prav lepo mi je! Cenim, da imam tako udobno življenje.

Pa si upam ustvariti kaj novega? Vse, kar imam zdaj za ustaljeno, je bilo nekoč novo in sveže.
Si upam živeti nelinearno?

Si res upam ustvariti življenje, kot si ga želim? Upam biti ustvarjalka dobrega? Ali si to želim le v teoriji, kjer samo v teoriji živim, kot bi rada?

Si upam izstopiti iz te cone udobja?

Čutim, da deluje. Čisto deluje. Boljše kot se počutim, boljše postaja! Noro rada imam to svoje življenje. Ga res upam živeti po svoje izven okvirjev?

Vedno sem bila pridna punčka. Poudarek je na bila. Bila.

Sem še vedno ta mala punčka, ki čaka, da ji bo kdo odobril, če se lahko gre ven igrati? Sem še vedno ta mala punčka, ki zaupljivo gleda s sijajem v očeh, da bo dobila odobravanje?

Česa me je strah?

Kaj se bo zgodilo, če bom res sledila svojim sanjam? Kaj se bo zgodilo, če bom poslušala svoje srce?
Kaj pa se lahko zgodi. Umrem lahko. To tako bom. Ne pretiravaj! Če ne sledim svojemu sijaju, tako umiram vsak dan sproti.

Lahko izgubim. Lahko pridobim.

V bistvu se ne bo zgodilo nič tragičnega, samo jaz bom bolj srečna, izpolnjena, pristna. Je to cena, ki sem jo pripravljena plačati?! Da sem bolj srečna?! Pa kaj se hecaš, ne!!!

Vse dobiva pravi pomen. Zdaj. Pa tragično ja, pa kaj še!?!

Ljubek sijoč pristen navdihnjen dan!

Cmok!

Objem!

P.S.: Življenje je drzna pustolovščina ali nič!

Ni komentarjev:

Objavite komentar